torsdag den 13. februar 2014

Biotop


Her præsenterer jeg så min biotop for jer......




Jeg har valgt et område på mine forældres bondegård. 
Området jeg vil beskæftige mig med omfatter :


- En mini skov, som grænser op til min mors køkkenhave, indkørslen, en lille grøft og marken.




Her vokser der forskellige løvtræer.


- Et udsnit af marken, som mine heste til dagligt har mulighed for at gå på, samt at der høstes hø om sommeren.



På den her tid af året plejer der at være meget vådt her, så vi møder binsen her....


Når der ikke er nogen der kigger, dukker her åbenbart også "vilde" dyr op....


- En lille sø, der bliver overladt til sig selv. Rundt omkring vokser der forskellige buske og enkelte træer.







Dette område har jeg ikke stiftet så meget bekendtskab med før, så det bliver spændende, hvad jeg får  at se her ;-)

4 kommentarer:

  1. Hejsa

    Fint biotop du har fundet - det bliver spændende at se hvilke 'vilde dyr' du finder der;-)

    Vh Ida

    SvarSlet
  2. Hej Ida,

    tak for "godkendelse" af mit biotopvalg. Jeg er også spændt på hvad jeg vil opdage her i de næste år, i hvert fald er det et temmelig stort område jeg har valgt, for at kunne fokusere på lidt forskelligt terrain - Det er jo lige en måde at beskæftige sig med et område, som jeg ikke har prøvet før i den grad :-) ;-)

    Hilsen Sabrina

    SvarSlet
  3. Hej Sabrina
    Det ser rigtig godt ud, det du har fået lavet. flot, flot :-)

    SvarSlet