fredag den 21. marts 2014

Lille tur forbi biotopen...


Idag har jeg lige fået tid til at tage på et lille besøg ved søen der ligger i min biotop. Jeg var lidt overrasket hvor meget der ent faktisk var sket, desværre havde jeg ikke kameraet med, da tiden var lidt begrænset for at opholde sig derude.
Der er nu efterhånden flere træer der tydeligt viser knopper, nogle er sprunget ud, der hvor der er læ og solen har haft god mulighed at nå hen i de sidste dage. Derudover blev jeg lidt overrasket over at andemaden i søens kant nærmest var forsvundet. Kunne godt nok se det havde placeret sig længere ude på vandoverfladen, men jeg tænker da, jeg lige må undersøge om det er den måde andemad forholder sig på eller om det skyldes vinden at andemaden er flyttet.......

Ja, det var så lige et kort statement her fra angående den aktuelle situation ved i og om søen ..... :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar